Home/Training klantgerichtheid

✓ Performance Tracks

✓ Gratis strategiesessie

✓ Trainingstrajecten met resultaat

Training voor klantgerichtheid

Forces to Explore is hét training- en adviesbureau voor het volgen van een training gericht op het verbeteren van klantgerichtheid of voor het omgaan met de klant. Door je medewerkers de kans te bieden om zich te blijven ontwikkelen, zowel op persoonlijk als professioneel vlak, zullen zij meer plezier ervaren tijdens het werk, wat uiteindelijk leidt tot betere resultaten. Tijdens onze klantvriendelijkheidstraining krijg je meer inzicht in het commerciële proces, worden je commerciële vaardigheden versterkt en helpen we met het opstellen van een strategie voor de ontwikkeling van mensen en resultaten. Ontdek wat wij kunnen betekenen voor jouw organisatie met een training gericht op het omgaan met de klant.

Het Forces To Explore team

Plan vandaag nog een gratis strategiesessie in!

Vrijblijvende sessie plannen
training-2

Volg een training over klantgerichtheid en het correct omgaan met de klant

Wil jij jouw medewerkers een klantvriendelijkheidstraining of een andere training die zich focust op klantgerichtheid aanbieden? Ons bureau voor externe salestrainingen, communicatietrainingen en managementtrainingen is gevestigd in Heemstede, nabij Haarlem, is actief door heel Nederland. We verzorgen waardevolle trainingen gericht op de zakelijke dienstverlening. Denk bijvoorbeeld aan een training gericht op klantgerichtheid of een training voor het verbeteren van de acquisitiewerkzaamheden. Onze trainingstrajecten, verkooptechnieken en strategieën worden volledig afgestemd op jouw organisatie. Iedere business case vraagt om een andere vorm van investeringen en levert dus ook de bijbehorende opbrengsten op. Ontdek onze trainingstrajecten, bijvoorbeeld een klantvriendelijkheidstraining, een training over hoe je moet omgaan met de klant of een training gericht op up selling.

Bel voor een strategiesessie of voor meer informatie over een klantvriendelijkheidstraining

Schakel ons in voor het verzorgen van een training gericht op het omgaan met de klant of een klantvriendelijkheidstraining. Heeft jouw organisatie last van een slechte interne samenwerking of een negatieve commerciële mindset? Met onze strategieën en training gericht op klantgerichtheid, zorg je ervoor dat jouw organisatie beter focust op de resultaten en de klanten. Neem contact met ons op voor een gratis telefonische strategiesessie of voor meer informatie over de mogelijkheden voor een training voor klantgerichtheid. Stuur een e-mail naar office@forcestoexplore.nl of bel naar 088 877 88 33. We kijken ernaar uit om samen te werken met jouw organisatie.